Sunday 29 April 2018

Lépj tovább!


LÉPJ TOVÁBB!

Néha a pirosnál majdnem leléptem a zebrára. Nem léteztek akadályok akkor, vakon mentem volna bele a világba. Ott volt a túloldal, jól láttam, nem létezhettek korlátok, amik megakadályozhatták, hogy odajussak.
Villámként húztak el előttem az autók, a kezemmel akár meg is érinthettem volna őket. Zzzvmm! Zzvm! Persze az egész látomásnak tűnt, valamiféle próbatételnek. Csak egy lépés kellett volna, és lehet, az utolsó lépésem lett volna. Ha nem, és sértetlenül átjutok az autók közt, értelmet nyer az életem, bebizonyosodik, hogy valaki vigyáz rám. Hogy valakinek fontos vagyok.
Azt hiszem, sosem voltam elég bátor. Aztán a lámpa zöldre váltott, és elindultak mellőlem az emberek. Nehezen mozdult a lábam, hogy kövessem őket a szabad jelzésnél. De magával vitt a sodrás, és a többiekkel együtt zsibbadt lábakkal átgyalogoltam a szemben lévő oldalra.


No comments:

Post a Comment